Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Bankacılık ve Sigortacılık
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, öğrencilere finansal hizmetlere yönelik gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerini tanıtmaktır.
|
Dersin İçeriği
|
Derste pazarlama, hizmet pazarlaması, finansal ürünlerde pazarlama, finansal hizmetlerinin temel özellikleri, hizmet kalitesini etkileyen faktörler, finansal ürün hizmetlerinin fiyatlandırılması, hizmetlerinin dağıtımı, tutundurma, müşteri tipleri konuları aktarılacaktır.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Teorik ders anlatımı, örnek olay çözümlemeleri, ödev. Vize konuları final sınavına dahildir.
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Dr. Öğretim Üyesi ESRA İŞBİLEN DURU
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Murat Cem ÇAĞLAYAN muratcem1967@yahoo.com
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Karafakıoğlu, Mehmet (2007) Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Literatür Yayınları YÜKSELEN Cemal, Pazarlama İlkeler Yönetim Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık, 2008. Öğr. Gör. Murat Cem Çağlayan ders notları
|
|
sınıfta ders notları ve yararlanılacak kaynak isimleri paylaşılacaktır.
|
|
|
|
yarıyıl sınav değerlendirme yöntemi ödevdir.
|
|
Yarıyıl içi sınavı (%40) + Final sınavı (%60)
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%50
|
|
Alan Bilgisi
|
%50
|
|
|