Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Bankacılık ve Sigortacılık
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Öğretim Şekli
|
Yüz Yüze
|
Dersin Amacı
|
Bankalar ve tüm finansal kurumlar rekabet değeri yaratmak için pazarlama faaliyetleri uygulamaktadırlar. Bu dersin amacı, öğrencilere finansal hizmetlere yönelik gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerini tanıtmaktır.
|
Dersin İçeriği
|
Derste pazarlama, hizmet pazarlaması, bankacılık ve sigortacılıkta pazarlama, bankacılık ve sigortacılık hizmetlerinin temel özellikleri, hizmet kalitesini etkileyen faktörler, Banka ve sigorta hizmetlerinin fiyatlandırılması, hizmetlerinin dağıtımı, tutundurma, müşteri tipleri konuları aktarılacaktır.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. BAHŞENDE TAŞDEMİR
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
SEZGİN Mete, ŞENDOĞDU Aslan, Günümüz Bankacılığında Banka Hizmetleri Pazarlaması, LiteraTürk Yayınevi, 2008 YÜKSELEN Cemal, Pazarlama İlkeler Yönetim Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık, 2008.
|
|
Teorik ders anlatımı, ppt kullanımı, örnek olay çözümlemeleri, makale okuma, araştırma,
|
|
Yarıyıl içi sınavı (%40) + Final sınavı (%60)
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%20
|
|
Alan Bilgisi
|
%80
|
|
|