Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
3CGP207Çocuk ve Oyun1+2+023

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Bölümü / Programı Çocuk Gelişimi
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Öğretim Şekli Yüz Yüze
Dersin Amacı Oyunun çocuğun gelişimi açısından önemini, çocuk oyunlarının özelliklerini kazandırmaktır.
Dersin İçeriği Okul öncesi dönem çocuklarının gelişimlerine uygun olarak oyun etkinlikleri planlama, uygulama ve değerlendirme.
Dersin Yöntem ve Teknikleri Uygulama yöntemi
Yaparak yaşayarak öğrenme
anlatım yöntemi
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Öğr.Gör. Öğr. Gör. Fatma Şükran KAPLAN sukran.yapici@gedik.edu.tr
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234
Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya
Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S
Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S.
Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık.
Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S.
Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S.
Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S.

Ders Yapısı
Eğitim Bilimleri %20
Alan Bilgisi %80

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 10
Uygulama 10 % 60
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 30
Toplam :
12
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 15 3 45
Ödevler 10 1 10
Ara Sınavlar 1 1 1
Uygulama 10 3 30
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 3 87

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Oyun ile ilgili temel kavramları tanımlayabilir.
2 Farklı oyun türlerine uygun etkinlik düzenleyebilir.
3 Oyunun çocuk gelişimine katkılarını açıklayabilir.
4 Oyun materyallerinin önemini ve özelliklerini açıklayabilir.
5 Farklı yaş ve özellikteki çocuklara yönelik planladığı oyun merkezli gelişimsel etkinlikleri uygulayabilir.
6 Çocuk gelişimine ilişkin sorunların çözümünde oyunu kullanır.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Oyun İle İlgili Temel Kavramlar Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
2 Oyunun Evreleri ve Çeşitleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
3 Oyunun Çocukların Gelişim Alanlarına Katkıları Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
4 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
5 Oyun Örnekler Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
6 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
7 Oyun Örnekler Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
8 Ara Sınav Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
9 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
10 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
11 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
12 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
13 OyunÖrnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19
14 Oyun Örnekleri Çocuk Ve Oyun, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3382 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 2234 Akınbay, H. (2014). Okul Öncesi Dönemde Oyunun Önemi ve Çocukların Motor Gelişim Üzerine Etkileri. Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü. Konya Doğan H(2018)Özel Gereksinimli Çocuklara Oyun Planlama ve Uygulama (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S Aksoy, A.B., Aksoy, M., Özkan, K., Köycekaş A. (2018) Erken Çocuklukta Gelişimi Detsekleyen Oyunlar. (Ed. B. aksoy.)Çocuk ve Oyun. Ankara. Hedef C.S. Poyraz, H. ( 1994) Okulöncesi Dönemde Oyun ve Oyuncak (2. Baskı) Ankara : Anı Yayıncılık. Tuğrul B. (2018) Oyunun Gücü.( ed : Ayşe Belgin Aksoy).Çocuk ve Oyun.Ankara: Hedef C.S. Üstündağ A.(2019) 4 6 Yaş Arası Çocuklar Tarafından Tercih Edilen Dijital Oyunlar. ÇKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Journal of Institute of Social Sciences Cilt/Volume: 10, Sayı/ Number : 2,(November 2019): 1 19


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12 P13
Ö1 5 1 1 1 5 1 3 1 1 1 1 1 1
Ö2 5 1 5 1 5 1 5 1 5 1 1 1 1
Ö3 5 4 3 1 5 1 5 1 1 1 1 1 1
Ö4 5 1 3 1 5 1 5 1 1 5 1 1 1
Ö5 5 3 5 1 5 1 5 1 5 1 1 1 1
Ö6 5 3 5 1 5 1 5 1 5 1 1 1 1

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=113844&curProgID=5578&lang=tr