Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Kişiliğin tanımı ve önemi, kişisel gelişimle ilgili temel kavramlar Maslow’un İhtiyaçlar Hiyerarşisi ve Freud’un savunma mekanizmaları
|
Kişiliğin tanımı ve önemi, kişisel gelişimle ilgili temel kavramlar Maslow’un İhtiyaçlar Hiyerarşisi ve Freud’un savunma mekanizmaları
|
Kişiliğin tanımı ve önemi, kişisel gelişimle ilgili temel kavramlar Maslow’un İhtiyaçlar Hiyerarşisi ve Freud’un savunma mekanizmaları
|
2 |
Sosyal gelişimin tanımı, önemi, sosyal gelişimle ilgili temel kavramlar (benlik, sosyalleşme, sosyal olgunluk, kültür), Erikson’a göre psiko-sosyal gelişim dönemleri
|
Sosyal gelişimin tanımı, önemi, sosyal gelişimle ilgili temel kavramlar (benlik, sosyalleşme, sosyal olgunluk, kültür), Erikson’a göre psiko-sosyal gelişim dönemleri
|
Sosyal gelişimin tanımı, önemi, sosyal gelişimle ilgili temel kavramlar (benlik, sosyalleşme, sosyal olgunluk, kültür), Erikson’a göre psiko-sosyal gelişim dönemleri
|
3 |
Sosyal gelişimde bireysel farklılıklar, sosyal gelişimi etkileyen etmenler, sosyal gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Sosyal gelişimde bireysel farklılıklar, sosyal gelişimi etkileyen etmenler, sosyal gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Sosyal gelişimde bireysel farklılıklar, sosyal gelişimi etkileyen etmenler, sosyal gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
4 |
Sosyal gelişim ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve duygusal gelişimi değerlendirme
|
Sosyal gelişim ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve duygusal gelişimi değerlendirme
|
Sosyal gelişim ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve duygusal gelişimi değerlendirme
|
5 |
Duygusal gelişimin tanımı, önemi, duygusal gelişimle ilgili temel kavramlar (duygular, korku, haz, heyecan,saldırganlık, güven), Gelişim dönemlerine ilişkin duygusal özellikler (Bebeklik dönemi, İlk çocukluk (oyun) dönemi, İkinci çocukluk (ilköğretim) dönemi, Ergenlik dönemi)
|
Duygusal gelişimin tanımı, önemi, duygusal gelişimle ilgili temel kavramlar (duygular, korku, haz, heyecan,saldırganlık, güven), Gelişim dönemlerine ilişkin duygusal özellikler (Bebeklik dönemi, İlk çocukluk (oyun) dönemi, İkinci çocukluk (ilköğretim) dönemi, Ergenlik dönemi)
|
Duygusal gelişimin tanımı, önemi, duygusal gelişimle ilgili temel kavramlar (duygular, korku, haz, heyecan,saldırganlık, güven), Gelişim dönemlerine ilişkin duygusal özellikler (Bebeklik dönemi, İlk çocukluk (oyun) dönemi, İkinci çocukluk (ilköğretim) dönemi, Ergenlik dönemi)
|
6 |
Bowlby’a göre duygusal gelişim dönemleri Duygusal gelişimde bireysel farklılıklar, duygusal gelişimi etkileyen etmenler, duygusal gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Bowlby’a göre duygusal gelişim dönemleri Duygusal gelişimde bireysel farklılıklar, duygusal gelişimi etkileyen etmenler, duygusal gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Bowlby’a göre duygusal gelişim dönemleri Duygusal gelişimde bireysel farklılıklar, duygusal gelişimi etkileyen etmenler, duygusal gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
7 |
Duygusal gelişim ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve duygusal gelişimi değerlendirme
|
Duygusal gelişim ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve duygusal gelişimi değerlendirme
|
Duygusal gelişim ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve duygusal gelişimi değerlendirme
|
8 |
Ders tekrarı
|
Ders tekrarı
|
Ders tekrarı
|
9 |
Ahlak gelişiminin tanımı, önemi, ahlak gelişimle ilgili temel kavramlar (törel davranış, vicdan, bencillik, özgecilik), Piaget’e göre ahlak gelişimi dönemleri
|
Ahlak gelişiminin tanımı, önemi, ahlak gelişimle ilgili temel kavramlar (törel davranış, vicdan, bencillik, özgecilik), Piaget’e göre ahlak gelişimi dönemleri
|
Ahlak gelişiminin tanımı, önemi, ahlak gelişimle ilgili temel kavramlar (törel davranış, vicdan, bencillik, özgecilik), Piaget’e göre ahlak gelişimi dönemleri
|
10 |
Kohlberg’e göre ahlak gelişimi dönemleri Ahlak gelişimde bireysel farklılıklar, ahlak gelişimini etkileyen etmenler, ahlak gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Kohlberg’e göre ahlak gelişimi dönemleri Ahlak gelişimde bireysel farklılıklar, ahlak gelişimini etkileyen etmenler, ahlak gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Kohlberg’e göre ahlak gelişimi dönemleri Ahlak gelişimde bireysel farklılıklar, ahlak gelişimini etkileyen etmenler, ahlak gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
11 |
Ahlak gelişimi ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve ahlak gelişimini değerlendirme
|
Ahlak gelişimi ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve ahlak gelişimini değerlendirme
|
Ahlak gelişimi ölçme araçlarını ve gereçlerini kullanma ve ahlak gelişimini değerlendirme
|
12 |
Cinsel gelişimin tanımı, cinsel gelişimle ilgili kavramlar (cinsel olgunluk, cinsel kimlik, cinsel eğitim) Freud’un cinsel gelişim dönemleri
|
Cinsel gelişimin tanımı, cinsel gelişimle ilgili kavramlar (cinsel olgunluk, cinsel kimlik, cinsel eğitim) Freud’un cinsel gelişim dönemleri
|
Cinsel gelişimin tanımı, cinsel gelişimle ilgili kavramlar (cinsel olgunluk, cinsel kimlik, cinsel eğitim) Freud’un cinsel gelişim dönemleri
|
13 |
Cinsel eğitimin önemi, cinsel gelişimde bireysel farklılıklar, cinsel gelişimi etkileyen etmenler, cinsel gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Cinsel eğitimin önemi, cinsel gelişimde bireysel farklılıklar, cinsel gelişimi etkileyen etmenler, cinsel gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
Cinsel eğitimin önemi, cinsel gelişimde bireysel farklılıklar, cinsel gelişimi etkileyen etmenler, cinsel gelişimin diğer gelişim alanlarıyla ilişkisi
|
14 |
Sosyal, duygusal, ahlak ve cinsel gelişim alanlarına yönelik etkinlik örnekleri
|
Sosyal, duygusal, ahlak ve cinsel gelişim alanlarına yönelik etkinlik örnekleri
|
Sosyal, duygusal, ahlak ve cinsel gelişim alanlarına yönelik etkinlik örnekleri
|