Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
3GRF217Grafik ve Animasyon 22+2+035

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Bölümü / Programı Grafik Tasarımı
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı Animasyon düzenleme işlemleri yapmak. Gelişmiş animasyon tekniklerini uygulamak. Eylem kodları ile etkileşimli animasyonlar oluşturmak
Dersin İçeriği Grafik animasyon arayüzünü daha etkin kullanmak, gelişmiş animasyon teknikleri ile çalışarak daha etkin animasyonlar yaratmak, script ile animasyon yaratmak, gelişmiş fonksiyonları kullanmak, gelişmiş araçları kullanmak.
Dersin Yöntem ve Teknikleri
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Öğr.Gör. Seda MÜFTÜOĞLU
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Özge Mardi Bayar: Photoshop
Yüz yüze
Proje ve Final

Ders Yapısı
Alan Bilgisi %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Proje 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 4 56
Ödevler 6 2 12
Uygulama 14 2 28
Proje 3 1 3
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 5 128

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Animasyon düzenleme işlemleri yapar
2 Gelişmiş animasyon tekniklerini uygular
3 Adobe After Effects programını kullanabilir
4 Çalışmasını render alarak sonuçlandırabilir.
5 Storyboard çizebilir.
6 After effects programında kamera ve ışık kullanabilir.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Örnek uygulamalar
2 Graphics and text process
3 Metin İşlemleri Semboller
4 Animasyon Teknikleri Ses ve Video İşlemleri
5 Ses ve Video İşlemleri Ekranlar
6 Bileşenler Dinamik Veriler
7 Dinamik Veriler
8 Dinamik Veriler Yazılım Optimizasyonu
9 Ara Sınav
10 Yazılım Optimizasyonu Animasyon Dosyalarının Yayınlama Ayarları
11 Eylemler Paneli
12 Temel Programlama Yapıları
13 Temel Programlama Yapıları Nesneler
14 Fonsiyonlar
15 Genel tekrar,örnekler


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12
Ö1 1 1 1
Ö2 1 1 1
Ö3 1 4 1
Ö4 1 3
Ö5 4
Ö6

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=114841&curProgID=55&lang=tr