Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
6ITF310International Business3+0+036

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Uluslararası Ticaret ve Finansman (İngilizce)
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Amacı The course focuses on topics dealing with international trade, development, and contemporary international trade policies. It also includes underdeveloped, developing and developed countries and trade relations.
Dersin İçeriği The course analyses the subjects based on the microeconomics and macroeconomics and also theories taught before. Economic development, trade and trade relations, international organziations, the analysis of economic development based on coutries and trade volume of the countries. The comperative analysis also gives a clear view to the lecture.
Dersin Yöntem ve Teknikleri
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Dr. Öğretim Üyesi Ahmet Hakan özkan
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Ders notları
It provides certain knowledge to student on trade and international trade and policy related issues that could be used in professional life.

Ders Yapısı
Sosyal Bilimler %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 3 42
Sınıf Dışı Ç. Süresi 38 3 114
Ödevler 22 1 22
Ara Sınavlar 1 1 1
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 6 180

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Piyasaları anlamak
2 Uluslararası iktsat perspektifi edinmek
3 Finansal politikaları anlamak


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Finance
2 Markets
3 Corporations
4 International institutions
5 International marketing
6 Global marketing
7 Wrap up
8 Strategy and implementation
9 Multinational companies
10 Case studies
11 Social responsibility
12 Culture
13 Mergers
14 Wrap up


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7
Tüm 5 5 5 5 5 5 5
Ö1 5 5 5 5 5 5 5
Ö2 5 5 5 5 5 5 5
Ö3 4 4 4 4 4 4 4

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=115831&lang=tr&curProgID=5647