Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Öğrencilere kritik düşünme becerisi kazandırmak
|
Dersin İçeriği
|
Bu ders kapsamında; eleştirel düşünmenin tanımı, önemi, boyutları ve standartları, eleştirel düşünmeye yönelten sorular, düşünmenin bileşenleri, problem çözme, eleştirel okuma, eleştirel dinleme, mantıklı ve mantıksız düşünme ve stratejik düşünme konularına yer verilmiştir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım (Takrir, Sunma) Metodu, Soru-Cevap Metodu, Tartışma (discussion) metodu
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Tanımsız Ders açıldığında öğretim elemanı atanacaktır.
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Paul Richard, Elder Lında, Kritik Düşünce, (2013) Ankara: Nobel Yayıncılık. Aytan, Necmi, Yaratıcı Okuma, (2015), Ankara: Nobel Yayıncılık
|
|
Ders notları
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%40
|
|
Eğitim Bilimleri
|
%40
|
|
Sağlık Bilimleri
|
%10
|
|
Alan Bilgisi
|
%10
|
|
|