Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
2ING102İngilizce II2+0+022

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Çocuk Gelişimi
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilerin temel düzeyde İngilizce dil becerilerini geliştirmesini sağlamaktır.
Dersin İçeriği Temel düzeyde İngilizce dil bilgisi ile birlikte okuma-anlama, dinleme-anlama, konuşma ve yazma becerilerinin öğretimi.
Dersin Yöntem ve Teknikleri Anlatım (Takrir, Sunma) Metodu, Soru-Cevap Metodu, Tartışma yöntemi
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Öğr.Gör. Feyza AYGÜN
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar McCarthy, M., McCarten, j. & Sandiford, H. (2014), Touchstone 1 & Touchstone2, Cambridge University Press, Cambridge.
Ders sunumları
Ara sınav, Final
Ara sınav, Yarıyıl sonu sınavı

Ders Yapısı
Eğitim Bilimleri %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 1 14
Ara Sınavlar 1 5 5
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 10 10
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 2 57

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Geçmiş zaman hakkında İngilizce'deki düzensiz fiilleri doğru şekilde kullanabilme
2 İki veya daha fazla kişiyi, nesneyi, vs. sıfatları kullanarak kıyaslayabilme
3 Geçmişte devamlılık gösteren olayları ifade edebilir
4 Gelecekte ve yakın gelecekte meydana gelecek durum ve olayları ifade edebilme, niyetini açıklayabilme
5 Geçmiş alışkanlıkları ifade edebilme


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Was/were/simple past tense (irregular verbs)
2 Was/were/simple past tense (irregular verbs)
3 Comparison of adjectives/superlative and irregular adjectives as...as
4 Comparison of adjectives/superlative and irregular adjectives as...as
5 Past continuous tense
6 Past continuous tense
7 Going to future / Future simple tense
8 Vİze Sınavı
9 Going to future / Future simple tense
10 Revision / used to
11 Revision / used to
12 Adjectives and adverbs / -ed / -ing adverbs / irregular verbs
13 Adjectives and adverbs / -ed / -ing adverbs / irregular verbs
14 Relative clauses
15 Relative clauses
16 Final Sınavı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12 P13
Tüm 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Ö1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Ö2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Ö3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Ö4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Ö5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=118932&curProgID=5591&lang=tr