Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Dünyada ve Türkiye’de çocuk edebiyatının gelişimi
|
|
|
2 |
Çocukluk evresinde nitelikli çocuk kitapları ile tanışmanın önemi
|
|
|
3 |
Basılı ve görsel çocuk yayınlarında bulunması gereken özellikler (tasarım, içerik, eğitsel)
|
|
|
4 |
Basılı ve görsel çocuk yayınlarında bulunması gereken özellikler (tasarım, içerik, eğitsel)
|
|
|
5 |
Basılı ve görsel çocuk yayınlarında bulunması gereken özelliklerin çocuk edebiyatında Türk ve dünya klasiklerinden seçilen örnekler üzerinde incelenmesi
|
|
|
6 |
Basılı ve görsel çocuk yayınlarında bulunması gereken özelliklerin çocuk edebiyatında Türk ve dünya klasiklerinden seçilen örnekler üzerinde incelenmesi
|
|
|
7 |
Çocuk kitaplarının yaş gruplarına uygunluğu ve çocuk kitap ilişkisi
|
|
|
8 |
Ara sınav
|
|
|
9 |
Çocuk edebiyatı türleri (şiir, destan, masal, öykü, roman, tekerleme, bilmece vb.) özellikleri ve çocuğun gelişimine olan katkıları
|
|
|
10 |
Çocuk edebiyatı türleri (şiir, destan, masal, öykü, roman, tekerleme, bilmece vb.) özellikleri ve çocuğun gelişimine olan katkıları
|
|
|
11 |
Okul öncesi eğitimde Türkçe dil etkinlikleri ve bu etkinliklerin planlanmasında ve uygulanmasında temel ilkeler ve dikkat edilecek noktalar
|
|
|
12 |
Türkçe dil etkinlikleri sırasında kullanılacak araç-gereç özellikleri
|
|
|
13 |
Türkçe dil etkinliklerinin uygulanmasında kullanılan yöntem ve teknikler
|
|
|
14 |
Final sınavı
|
|
|