Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Bankacılık ve Sigortacılık
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı öğrencileri girişimcilik, stratejik yönetim ve pazarlama konusundaki bilgi ve becerilerini arttırmak suretiyle stratejik girişimcilik konusunda motive etmektir.
|
Dersin İçeriği
|
Girişimcilik, girişimcilik türleri, stratejik girişimcilik, stratejik yönetim, stratejik analiz, strateji alternatifleri, pazarlama, hedef pazar seçimi, pazarlama karması, pazarlama stratejileri.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Ders klasik anlatma, soru sorma, öğrenciyi analitik düşünmeye teşvik etme ve karşılıklı tartışma yöntemiyle öğretilecektir.
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. .
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Erdoğan, Zafer (Ed.), KOSGEB Girişimcilik El Kitabı. Akdemir, Ali ve Ulukan, İbrahim Cemil (Ed.) (2018), Stratejik Yönetim, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları. Torlak, Ömer ve Özmen, Müjdat (Ed.) (2019), Pazarlama İlkeleri, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
|
Ders notları LMS üzerinden paylaşılacaktır.
|
|
|
|
|
|
Ara sınav, yarıyıl sonu sınavı
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%90
|
|
Alan Bilgisi
|
%10
|
|
|