Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Bilişim Güvenliği Teknolojisi
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
öğrencilere günlük iletişimde ingilizce’yi doğru ve akıcı bir biçimde kullanabilmelerini sağlayacak düzeyde kelime, dilbilgisi ve iletişim stratejileri kazandırmayı hedefler ve öğrencilerin iş yaşamında temel düzeyde İngilizce kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilmelerini amaçlar.
|
Dersin İçeriği
|
‘Be’ fiilinin öğrenilmesi/ Kişizamirleri: I/you/he/she/it, Sayılar 0-9, selamlamalar, harfler ve ülkeler, ‘Be’ fiilinin kısaltılması, ‘Where’ ile yapılan soru kalıbı, yaygın ibareler, oda numarası ve isim söyleme, ‘who’ ve ‘what’ ile yapılan sorukalıpları, iyelik sıfatları : my, your, his, her, sayılar 10-99, meslekler, articles : ‘a/an/the’ öğrenimi.Articles : ‘a/an/the’ öğrenimi, yaşlar, e- posta adresi söyleme, be fiili we/they; kısaltmalar, be fiili olumsuz ve soru kalıpları, haftanın günleri, tanımlayıcı sıfatlar; yerler, iyelik sıfatları, our/their, çoğul isimler, ‘Can’ ile rica kalıpları, işaret sıfatları: this/that/these/those, kamu alanları, yiyecek ve içecek, ‘ (apostrophe ‘s) ile iyelik sıfatı yapma, giysiler ve renkler , düzensiz çoğul isimler, bilet alma, var/yok, kalıbını öğrenme, miktar belirleyiciler : biraz, birkaç, çok, hiç, yer edatları, uluslar, yetenek bildiren yardımcı kipi : Can/Can’t , saat söyleme, kendi fikrini belirtme ve arkadaş selamlama gibi günlük dilde kullanılan yapıları içerir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Çevrimiçi uzaktan eğitim ( A1 seviyesi) Ders, anlatım, sunum, tartışma, soru-cevap, ve görsel materyaller ile birlikte sunulur.
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Feyza Akgün
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Çalışma kağıtları British Council konu anlatımı ve aktiviteleri Eğitim videoları Youtube videoları Ders notları
|
|
Maria V. Saumell ve Sarah L. Birchley(2012) English in Common 1, Pearson Education
|
|
|
|
|
|
|
|