Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
4ENG202İNGİLİZCE-II2+0+022

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Bölümü / Programı Çocuk Gelişimi
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Amacı Öğrencilere temel İngilizce iletişim bilgi ve becerileri kazandırmak.
Dersin İçeriği Kelime dağarcığı: restoranda, kıyafetler, sıfatlar, hava durumu, coğrafi özellikler, zarflar, ofis malzemeleri, insanları tanımlama, yemek pişirme, para, ev. Dilbilgisi: must, have to, karşılaştırmalar, üstünlük ifadeleri, presen perfect tense, geçmiş alışkanlıklar, geçmiş sürekli zaman, nicelik belirteçleri, will ile gelecek zaman, tip 0/ tip 1 koşul cümleleri, özne soruları, should/shouldn’ t ile tavsiyeler.
Dersin Yöntem ve Teknikleri Çevrimiçi uzaktan eğitim ( A2 seviyesi) Ders, anlatım, sunum, tartışma, soru-cevap, ve görsel materyaller ile birlikte sunulur.
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Öğr.Gör. Merve TURHAN
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Öğretim görevlisinin ders notları
Çevrimiçi uzaktan eğitim ( A1 seviyesi)
Çevrimiçi Eğitim programı / video ve alıştırmalar
ara sınav, final

Ders Yapısı
Sosyal Bilimler %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 1 14
Ara Sınavlar 1 8 8
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 10 10
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 2 60

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Geçmiş zaman hakkında İngilizce'deki düzensiz fiilleri doğru şekilde kullanabilme
2 İki veya daha fazla kişiyi, nesneyi, vs. sıfatları kullanarak kıyaslayabilme
3 Geçmişte devamlılık gösteren olayları ifade edebilir
4 Gelecekte ve yakın gelecekte meydana gelecek durum ve olayları ifade edebilme, niyetini açıklayabilme
5 Geçmiş alışkanlıkları ifade edebilme Programın


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Was/were/simple past tense (irregular verbs)
2 Was/were/simple past tense (irregular verbs)
3 Comparison of adjectives/superlative and irregular adjectives as...as
4 Comparison of adjectives/superlative and irregular adjectives as...as
5 Past continuous tense
6 Past continuous tense
7 Going to future / Future simple tense
8 Going to future / Future simple tense
9 Revision / used to
10 Revision / used to
11 Adjectives and adverbs / -ed / -ing adverbs / irregular verbs
12 Adjectives and adverbs / -ed / -ing adverbs / irregular verbs
13 Relative clauses
14 Relative clauses


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12 P13
Tüm 5
Ö1 5
Ö2 5
Ö3 5
Ö4 5
Ö5 5

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=156163&curProgID=5578&lang=tr