| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Geçmişten günümüze bilgisayar oyunu sanayisinin gelişimi ve geçirdiği süreçler. Ortaya çıkan belli
başlı oyun akımları ile bu akımların öncüsü denilebilecek oyunlardan örnekler ile bu sanayiye genel
bir bakış
|
|
|
| 2 |
Bilgisayar oyunu sanayisinde güncellenerek gelişen grafik detay, gerçekçilik ve üslup ile birlikte
ilerleyen iç mekan kurgusu, iç mimari tasarım girdilerine dair örneklerle yaklaşımlar
|
|
|
| 3 |
İç mekan tasarımını, bilgisayar oyunu tasarım süreçlerinden biri olarak ele almak
|
|
|
| 4 |
Bir anlatı doğrultusunda geliştirilen iç mekan kavramlarında kullanılan araçlar ve yöntemler
|
|
|
| 5 |
Bir anlatı ve bu anlatı doğrultusunda geliştirilen kavramlar ile iç mimari kimlik kaygısı
|
|
|
| 6 |
Bilgisayar oyunlarının oynanışında var olan anlatısal süreç ile mekânsal kurgunun ilişkilendirilmesi
|
|
|
| 7 |
"Bilgisayar oyunu iç mekan tasarımı" projesine dair anlatı geliştirilmesi
|
|
|
| 8 |
ARA SINAV
|
|
|
| 9 |
"Bilgisayar oyunu iç mekan tasarımı" projesine dair geliştirilen anlatı doğrultusunda iç mekan
kavramı tasarımı öngörüleri
|
|
|
| 10 |
"Bilgisayar oyunu iç mekan tasarımı" projesine dair geliştirilen anlatı doğrultusunda iç mekan
kavramı tasarımı öngörüleri
|
|
|
| 11 |
"Bilgisayar oyunu iç mekan tasarımı" projesine dair geliştirilen anlatı doğrultusunda iç mekan
kavramı tasarımı öngörülerinde kimlik kaygısı değerlendirmesi
|
|
|
| 12 |
"Bilgisayar oyunu iç mekan tasarımı" projesine dair geliştirilen anlatı doğrultusunda iç mekan
kavramı tasarımı öngörülerinde mekan kurgusu değerlendirmesi
|
|
|
| 13 |
"Bilgisayar oyunu iç mekân tasarımı" projesine dair tüm verilerin tek bir düşünce pratiği altında
değerlendirilmesi
|
|
|
| 14 |
"Bilgisayar oyunu iç mekân tasarımı" projesine dair tüm verilerin tek bir düşünce pratiği altında
değerlendirilmesi
|
|
|