Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
4ENG202İngilizce - II2+0+022

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Bölümü / Programı Grafik Tasarımı
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Amacı Öğrencilere temel İngilizce iletişim bilgi ve becerileri kazandırmak.
Dersin İçeriği Kelime dağarcığı: restoranda, kıyafetler, sıfatlar, hava durumu, coğrafi özellikler, zarflar, ofis malzemeleri, insanları tanımlama, yemek pişirme, para, ev. Dilbilgisi: must, have to, karşılaştırmalar, üstünlük ifadeleri, presen perfect tense, geçmiş alışkanlıklar, geçmiş sürekli zaman, nicelik belirteçleri, will ile gelecek zaman, tip 0/ tip 1 koşul cümleleri, özne soruları, should/shouldn’ t ile tavsiyeler.
Dersin Yöntem ve Teknikleri Çevrimiçi uzaktan eğitim ( A2 seviyesi) Ders, anlatım, sunum, tartışma, soru-cevap, ve görsel materyaller ile birlikte sunulur.
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Öğr.Gör. Merve TURHAN
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Çalışma kağıtları
Ders notları
Youtube videoları
Eğitim videoları
British Council websitesindeki konu anlatımı ve aktiviteler
Maria V. Saumell ve Sarah L. Birchley(2012) English in Common 2, Pearson Education
Çevrimiçi Eğitim programı / video ve alıştırmalar
ara sınav, final

Ders Yapısı
Alan Bilgisi %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 1 14
Ara Sınavlar 1 5 5
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 10 10
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 2 57

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Geçmiş zaman hakkında İngilizce'deki düzensiz fiilleri doğru şekilde kullanabilme
2 İki veya daha fazla kişiyi, nesneyi, vs. sıfatları kullanarak kıyaslayabilme
3 Geçmişte devamlılık gösteren olayları ifade edebilir
4 Gelecekte ve yakın gelecekte meydana gelecek durum ve olayları ifade edebilme, niyetini açıklayabilme
5 Geçmiş alışkanlıkları ifade edebilme
6 Should/ shouldn't yapısını kullanarak tavsiye verebilme
7 Must / have to yapısını kullanarak zorunluluk ifade edebilme
8 Koşul cümleleri kurabilme
9 Özne soruları oluşturabilme
10 Nicelik belirteçlerini uygun isimler ile kullanabilme
11 Restoran, kıyafetler, sıfatlar, hava durumu, coğrafi özellikler, zarflar, ofis malzemeleri, insanları tanımlama, yemek pişirme, para, ev konularındaki temel kelimeleri kullanabilme


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 English for everyday life: At a restaurant Clothes
2 Adjectives The weather
3 Must Have to
4 Comparatives Superlative
5 Geographical Features Adverbs
6 Present Perfect Tense
7 Used to Office Materials
8 Konu tekrarı
9 Past Continuous Tense
10 Vocabulary: Describing people Verb + adjective
11 Vocabulary: Cooking Quantifiers
12 Vocabulary: Money Future with Will
13 Conditionals Type 0 Type 1
14 Vocabulary: In the home Subject Questions Should/shouldn’t


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12
Tüm 3 4 3
Ö1
Ö2
Ö3
Ö4
Ö5
Ö6
Ö7
Ö8
Ö9
Ö10
Ö11

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=158063&curProgID=55&lang=tr