Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Yönetim Bilişim Sistemleri
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
Dersin amacı, öğrencilere işletme yönetim sürecine yönelik bilgilerin aktarılması ve öğrencilerin yönetim kavramları arasında bağlantı kurabilme yeterliliğinin kazandırılmasıdır.
|
Dersin İçeriği
|
Pazarlama yönetimi dersi kapsamında; pazarlamanın işletme işlevleri içindeki yeri, pazarlama sisteminin içinde bulunduğu çevre ile ilişkisi, pazarlama birimleri ve işleyişleri, pazarlama stratejileri ve planlama, pazarlama araştırması ve pazarlama bilgi sistemleri, tüketici davranışı, ürün, dağıtım, tutundurma, fiyatlandırma stratejileri, küresel ve dijital pazarlama konuları üzerine durulacaktır.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
(1) ders, tartışmalı ders, (2) vaka çalışması, (3) küçük grup tartışması, (4) grup çalışması, (5) sunum, (6) konuk konuşmacı
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Dr. Öğretim Üyesi Osman Yılmazcan
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Tokol, Tuncer, Pazarlama Yönetimi -Üniversite Kütüphanesi Keegan W. J ve Green, M.J. Küresel Pazarlama, 7.basımdan Çeviri, NOBEL. Çavuşoğlu, Bora, Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejisi- Üniversite Kütüphanesi Erdoğan, Bayram Zafer. Pazarlama Yönetimi- Üniversite Kütüphanesi Altunışık, R., Özdemir, Ş., Torlak, Ö. Modern Pazarlama
|
|
Hoca notları
|
|
|
|
|
|
|
|