Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
İnternetin Gelişimi, Dijitalleşme Tarihi, E-Ticaretin Gelişimi
|
Özçelik Baloğlu, Ö. (2023). Teknolojik Bir Dönüşüm Olarak Dijitalleşme Kavramı Ve Etkileri. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 13(2), 1189-1210. https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.1276723
|
Ders Notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
2 |
E-Ticaretin Tanımı ve Kapsamı
E-Ticaret ve E-İş arasındaki farklılıklar
|
Coşkun, A. N. (2004). Elektronik Ticaretin Gelişiminde Temel Dinamikler ve Gelişimi Önündeki Engeller. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(2).
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından öğrencilerle paylaşılacaktır.
|
3 |
E-Ticaret ile ilgili farklı pazarlama kavramları
|
Coşkun, A. N. (2004). Elektronik Ticaretin Gelişiminde Temel Dinamikler ve Gelişimi Önündeki Engeller. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(2).
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
4 |
E-Ticaretin Amaçları
E-Ticaretin Özellikleri
E-Ticaretin yaşama etkileri
|
Gedik, Y. (2021). E-Ticaret: Teorik bir çerçeve. Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12(1), 184-198., Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.22-36
|
Ders dokümanları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
5 |
E-Ticaret Modelleri
E-Ticaretin Gelişim Süreci
E-Ticaret Portalleri
|
Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.38-50
|
Ders dokümanları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
6 |
E-Ticaret Türleri, İşletmeden işletmeye, İşletmeden Müşteriye, Müşteriden Müşteriye
|
Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.51-80
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
7 |
E-Ticaret Türleri, E-Müzayede, Devletten Devlete, Devletten Müşteriye, Devletten İşletmeye, Noktadan Noktaya
|
Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.51-80
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
8 |
E-Pazarlama, Sanal pazarlama, Alıcı Yönlü E-Pazarlama, Telepazarlama, IPTV
|
Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.81-92
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
9 |
İzinli Pazarlama
E-Posta ile Pazarlama
Virütik Pazarlama
|
Öztek, M., Yerden, N. K., Çolak, E., & Ecem, S.A.R.I. (2021). Fenomen pazarlamasında sosyal medyanın rolü ve moda sektörü üzerine bir içerik analizi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 16(62), 1053-1077.
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
10 |
Sosyal Ağlar ve E-ticaret
Sosyal Paylaşım Sitelerinin Türleri
|
Uluç, G., & Yarcı, A. (2017). SOSYAL MEDYA KÜLTÜRÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(52), 88-102.
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
11 |
E-Ticaret Planlaması
E-Ticaret Vizyonu ve e-ticaret kararları, İnsan Kaynakları İstihdamı, E-Ticaret Bütçe Belirlenmesi
|
Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.118-130
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
12 |
E-Ticaret Uygulamaları, Web Sitesi, İçerik Yönetim Sistemi ve Özellikleri, E-CRM, E-Sipariş ve Teslimat
|
Yamamato, T. G., (2020), E-Ticaret: Kavramlar Gelişim ve Uygulamalar, ss.131-154
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
13 |
E-Ticarette Güvenlik ve Ödeme Sistemleri
E-Ticarette Muhasebeleştirme ve Vergilendirme
|
Diker, A., & Varol, A. (2013, May). E-Ticaret ve güvenlik. In 1st International Symposium on Digital Forensics and Security (ISDFS’13) (Vol. 20, No. 21, pp. 29-33).
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|
14 |
Sanal Perakendecilik Uygulamaları ve Örnekler
|
https://www.hepsiburada.com/
www.sephora.com.tr
www.superstep.com
|
Ders notları öğretim üyesi tarafından paylaşılacaktır.
|