Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Yönetim Bilişim Sistemleri
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu ders ile öğrencinin, pazarlamanın temel kavramları, pazarlama yöntem ve stratejileri hakkında bilgi sahibi olması amaçlanmaktadır.
|
Dersin İçeriği
|
Bu ders, pazarlamanın tanımı ve pazarlama ile ilgili temel kavramlar, pazarlamada yeni trendler, pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlama süreci, pazar bölümlemesi, pazar konumlandırması ve pazarlama karması stratejileri, satış yönetimi ve kişisel satış gibi konuları içermektedir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
anlatım-soru-cevap
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Dr. Öğretim Üyesi ÜMİT BOZOKLU
|
Dersi Verenler
|
Yok
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Kotler, Philip, Keller, Kevan Lane,(2012) Marketing Management, Pearson, Global Edition.. Erdemir, K. O. ve Yavuz, Ö. (2016). "Nöro Pazarlama"ya Giriş. İstanbul: Bilnet. Porter, Micheal E (2000),Rekabet Stratejisi: Sektör ve Rakip Analizi Teknikleri,Çev.Gülen Ulubilgen,Sistem Yayıncılık:206,İstanbul.
|
|
Prof.Dr. Ahmet Hamdi İslamoğlu, Pazarlama Yönetimi, Stratejik ve Global Bir Yaklaşım. Hayri Ülgen ve S.Kadri Mirze, İşletmelerde Stratejik Yönetim. Karabulut, Muhittin (2016) Stratejik Pazarlama Yönetimi, Orion Kitabevi, Genişletilmiş 2.Baskı, Ankara.
|
|
Prof.Dr. Ahmet Hamdi İslamoğlu, Pazarlama Yönetimi, Stratejik ve Global Bir Yaklaşım. Hayri Ülgen ve S.Kadri Mirze, İşletmelerde Stratejik Yönetim.
|
|
|
|
|
|