Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Medya ve İletişim
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin temel amacı, endüstrinin, tüketicilerin ve işletmelerin çevrimiçi platformlara geçişiyle birlikte mevcut pazarlama uygulamalarının Internet ortamında değerlendirilmesi, geçerliliğinin tartışılması, klasik pazarlama süreçlerinin adaptasyonu ve yeni geliştirilen pazarlama uygulamalarının değerlendirilmesidir.
|
Dersin İçeriği
|
Pazarlama kavramı, tüketici pazarları, pazarlama planlaması ve araştırması, ürün, fiyat, tutundurma ve dağıtım, dijital pazarlama ve dijital pazarlama araçları
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım, tartışma, sunum, ödev
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Ebru GÖNÜLAL www.gedik.edu.tr ebru.kurt@gedik.edu.tr
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Pazarlama Yönetimi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Pazarlama Yönetimi Ders Notları İbrahim Halil Efendioğlu, Pazarlama İlkeleri, Seçkin yayınları
|
|
Teorik ders anlatımı, ppt kullanımı, örnek olay çözümlemeleri, makale okuma, araştırma, soru-cevap, grup çalışması, proje sunumları
|
|
https://ue.gedik.edu.tr/Account/LoginBefore
|
|
https://ue.gedik.edu.tr/Account/LoginBefore
|
|
ödev, ara sınav, proje, sunum, final
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%30
|
|
Alan Bilgisi
|
%70
|
|
|