Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Medya ve İletişim
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
Kurumsal İletişim ve kurum kimliği oluşturma, kurumsal dizayn, kurum kültürü konularında bilgi vermek, reklamın itibara ve imaja desteğinden faydalanmak, kurumsal kültürün , kurumsal imajın temel öğeleri slogan, logo ve renkleri yönetebilme,marka oluşturma ve yönetme süreçlerini belirlemek ,itibar ve algılama yönetimini oluşturmak, krizi yönetebilmek amacıyla bilgi vermek ve örnekleri incelemek.
|
Dersin İçeriği
|
Kurumsal İletişim ve kurum kimliği oluşturma, kurumsal dizayn, kurum kültürü konularında bilgi vermek, reklamın itibara ve imaja desteğinden faydalanmak, kurumsal kültürü, kurumsal imajın temel öğeleri slogan, logo ve renkleri yönetebilme,marka oluşturma ve yönetme süreçlerini belirlemek ,itibar ve algılama yönetimini oluşturmak, krizi yönetebilmek amacıyla bilgi vermek ve örnekleri incelemek.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Elif ÜNALDI elif.unaldi@gedik.edu.tr
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Ayla Okay, Kurum Kimliği, Mediacat Yayınları, 2000 Şadi Can Saruhan, Ayla Öncer Özdemir, Değer Hedefli İşletmecilik, Nihad Sayar Vakfı Yayınları, İstanbul 2004
|
|
Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, , Örnek Olay
|
|
|
|
|
|
Ara sınav, Kısa sınav, Final sınavı ve Ödev
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%20
|
|
Alan Bilgisi
|
%80
|
|
|