Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Medya ve İletişim
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Sosyal medyanın etkin şekilde yönetimi için gerekli bilgileri öğrencilere aktarmak ve iletişim süreçlerinde sosyal medyanın olumlu katkı yapabilecek şekilde nasıl kullanılabileceği üzerinde düşünmelerini teşvik ederek bu alanda yaratıcı fikirler geliştirmelerine destek olmak.
|
Dersin İçeriği
|
Sosyal medyanın kişi ve kurumlar için önemi, Sosyal medya için yönetim stratejisi nasıl belirlenir? Hedef kitlenin tespiti, Sosyal medyada prime time var mıdır? Sosyal medya için yayın politikasının tespiti, Sosyal medya yayınlarında reklam ve ürün yerleştirme, Sosyal medyada eleştiri, yorum ve sorulara yanıt verme, Sosyal medyada gündem oluşturma ve sohbet yönetimi, Sosyal medyada kampanya yönetimi, Sosyal medyada kriz yönetimi.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım, tartışma, ödev
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. BETÜL GÜNDOĞAN betul.gundogan@gedik.edu.tr
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Kawasaki, G., & Fitzpatrick, P. (2014). The art of social media Vardarlıer, P. (2016). Sosyal Medya Stratejisi. Nobel Yayınları. Ders Notları
|
|
Ders anlatım, örnek inceleme, soru-cevap, tartışma
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%40
|
|
Alan Bilgisi
|
%60
|
|
|