Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Oyun ve oyun çalışmalarını iletişim, sanat, tasarım ve yazılım alanlarındaki kavramsal önemini anlayabilme
|
|
|
2 |
Oyuncuya ve kullanıcıyı merkeze alan deneyim odaklı uygulamalar yapabilme yeteneği kazanma
|
|
|
3 |
Oyun sektörünün ihtiyaçları doğrultusunda oyun geliştirmek için gerekli bilgisayar teknolojileri ve yazılım bilgisine sahip olabilme
|
|
|
4 |
Oyun motorlarını yaratıcı fikirlerini yansıtmak üzere hâkim şekilde kullanılabilme
|
|
|
5 |
İki ve üçboyutlu karakter/animasyon tasarlayarak ya da modelleyerek profesyonel projeler geliştirilebilme
|
|
|
6 |
Geliştirilen dijital oyun tasarımlarını tutarlı biçimde değerlendirilebilme
|
|
|
7 |
Ara Sınav
|
|
|
8 |
Dijital oyunlar için etkili görsel ve işitsel tasarımlar oluşturabilme
|
|
|
9 |
Tasarımları; oyunun teması, konusu ve hedef kitlesi bağlamında etkili biçimde kullanılabilme
|
|
|
10 |
Geliştirilen dijital/masaüstü oyunu oyunculara yatırımcılara ve geliştiricilere tanıtabilme
|
|
|
11 |
Oyun fikrini, özelliklerini, orijinalliğini ve sahip olduğu ticari potansiyeli doğru biçimde pazarlayabilme
|
|
|
12 |
E-Spor oyun alt kültürüne dair analiz yapabilme
|
|
|
13 |
Masaüstü oyunlar ve rol yapma oyunları gibi oyun alt kültürüne dair analiz yapabilme
|
|
|
14 |
Final Sınavı için uygulamaların eksiklerinin revize edilmesi genel kritik ve değerlendirmeler.
|
|
|