Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
ULAŞTIRMA VE ATAMA PROBLEMLERİ
1.1 ULAŞTIRMA PROBLEMLERİNİN TANIMI VE UYGULAMASI
1.2 DENGELİ ULAŞTIRMA PROBLEMLERİNİN BAŞLANGIÇ TEMEL ÇÖZÜMÜNÜN BULUNMASI
|
Ders Notları
|
|
2 |
1.3 ULAŞTIRMA SİMPLEKS METODU
1.4 ULAŞTIRMA PROBLEMLERİNİN DUYARLILIK ANALİZİ
1.5 ATAMA PROBLEMLERİ
|
Ders Notları
|
|
3 |
2. TAMSAYILI PROGRAMLAMA
2.1 TAMSAYILI PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
2.2 TAMSAYILI PROGRAMLAMA PROBLEMLERİNİN MODELLENMESİ
|
Ders Notları
|
|
4 |
2.3 TAMSAYI PROGRAMLAMADA ÇÖZÜM YAKLAŞIMLARI
|
Ders Notları
|
|
5 |
2.4 DAL VE SINIR ALGORİTMASI
|
Ders Notları
|
|
6 |
3. HEDEF PROGRAMLAMA
3.1 HEDEF PROGRAMLAMA PROBLEMLERİNİN MODELLENMESİ
3.1.1 Önceliksiz Hedef Programlama
|
Ders Notları
|
|
7 |
3.1.2 Öncelikli Hedef Programlama
|
Ders Notları
|
|
8 |
SINAV
|
|
|
9 |
3.2 HEDEF PROGRAMLAMA MODELLERİNİN ÇÖZÜMÜ
3.2.1 Hedef Programlamada Simpleks Algoritması
3.2.2 Öncelikli Hedef Programlama Problemlerinin Bilgisayar ile Çözümü
|
Ders Notları
|
|
10 |
4. DİNAMİK PROGRAMLAMA
4.1 DİNAMİK PROGRAMLAMANIN ESASLARI
4.1.1 Temel Özellikler
4.1.2 Matematik Formülasyon ve Hesaplama Metodu
|
Ders Notları
|
|
11 |
4.2 Deterministik (Belirli) Dinamik Programlama
4.2.1 En Kısa Yol Problemleri
4.2.2 Kaynak Dağıtım Problemleri
|
Ders Notları
|
|
12 |
4.2.3 Sırt Çantası Problemleri
4.2.4 Üretim–Satın Alma Problemleri
|
Ders Notları
|
|
13 |
DETERMİNİSTİK (BELİRLİ) DİNAMİK PROGRAMLAMA, En Kısa Yol Problemleri, Kaynak Dağıtım Problemleri, Sırt Çantası Problemleri, Üretim–Satın Alma Problemleri
|
Ders Notları
|
|
14 |
5. OYUN TEORİSİ
5.1 TANIMLAR
5.2 OYUN DURUMLARININ TÜRLERİ
5.3 İKİ–KİŞİLİ SIFIR–TOPLAMLI OYUNLAR
5.3.1 Denge Noktası ve Kararlı Oyunlar
5.3.2 Üstün Stratejiler ve Alt Etme
5.3.3 Kararsız Oyunlar
5.3.4 Grafik Çözüm Metodu: 2x2, mx2 ve 2xn Boyutlu Oyunlar
5.3.5 Doğrusal Programlama ile Modelleme
|
Ders Notları
|
|
15 |
5.4 İKİ–KİŞİLİ SABİT TOPLAMLI OYUNLAR
5.5 İKİ–KİŞİLİ SABİT TOPLAMLI OLMAYAN OYUNLAR
5.6 N–KİŞİLİ OYUNLAR
|
Ders Notları
|
|