Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
8GSM400Ders Dışı Etkinlik0+0+0010

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Mimarlık
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Öğretim Şekli Yüz Yüze
Dersin Amacı Kültür, sanat etkinlikleri ve sempozyum, kongre, konferans, çalıştay, seminer gibi bilimsel etkinliklere katılarak mimarlıkla doğrudan veya dolaylı olarak ilişkili alanlar içinde mesleki ve kültürel yetkinliği zenginleştirmek.
Dersin İçeriği Sempozyum, kongre, seminer, panel gibi kültürel, sanatsal ve bilimsel etkinliklere ve atölye çalışmalarına kayıtlı katılım.
Dersin Yöntem ve Teknikleri .
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. ÖZLEM BELİR
Dersi Verenler Doç.Dr. ÖZLEM BELİR
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Etkinliklere göre belirlenir.
Yok.

Ders Yapısı
Mühendislik Bilimleri %50
Sosyal Bilimler %50
Alan Bilgisi %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 100
Toplam :
1
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Sınıf Dışı Ç. Süresi 4 10 40
Sunum/Seminer Hazırlama 1 14 14
Proje 14 14 196
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 10 10
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 10 260

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Mimarlık alanındaki sorunları analiz eder
2 sorunları eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirir
3 çözüm önerileri geliştirmede beceri kazanır


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Dersin genel tanımı ve süreci anlatılır.
2 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
3 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
4 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
5 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
6 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
7 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
8 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
9 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
10 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
11 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
12 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
13 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.
14 Öğrenci çevrim içi ve/veya yüzyüze etkinliklere yönlendirilir ve her katıldığı etkinliğin özetini yazması ve eleştirmesi talep edilir.


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12
Tüm 5
Ö1 5
Ö2 5
Ö3 5

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=208332&lang=tr&curProgID=5716