Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
6ITF256Current Marketing Strategies3+0+036

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Uluslararası Ticaret ve Lojistik (İngilizce)
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilere dijital pazarlamadan sosyal medya pazarlamasına uzanan bir perspektifte günümüzde uygulanan güncel pazarlama stratejilerini örnekleriyle birlikte anlatmaktır.
Dersin İçeriği Dijital pazarlama, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması, sürdürülebilirlik ve bunun benzeri güncel pazarlama yaklaşımları...
Dersin Yöntem ve Teknikleri
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Dr. Öğretim Üyesi Serkan Soyak
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.

Michelle Krasniak, Jan Zimmerman and Deborah Ng - Social Media Marketing All-in-One For Dummies. 2021.


Ders Yapısı
Sosyal Bilimler %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Veri yok

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 3 42
Sınıf Dışı Ç. Süresi 14 2 28
Ara Sınavlar 1 20 20
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 30 30
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 4 120

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Dijital pazarlama uygulamaları teorik açıdan değerlendirilir.
2 Sosyal ağlar ve pazarlamanın yakınsaklığı tartışılır.
3 Mobil pazarlama ve sosyal medya incelenir.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Understanding the Customer Journey Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
2 Choosing the Right Marketing Campaign Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
3 Crafting Winning Offers Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
4 Pursuing Content Marketing Perfection Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
5 1.Blogging for Business 2. Taking Stock of 65 Blog Post Ideas. Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
6 Building High-Converting Landing Pages. Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
7 Capturing Traffic with Search Marketing Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
8 Midterm exam Midterm exam
9 Leveraging the Social Web Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
10 Tapping into Paid Traffic Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
11 Following Up with Email Marketing Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
12 1.The Ten Most Common Digital Marketing Mistakes 2.Ten Trending Digital Marketing Skills to Add to Your Resume. Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
13 Optimizing Your Campaigns for Maximum ROI Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
14 The Ten Most Common Digital Marketing Mistakes Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
15 Ten Essential Tools for Digital Marketing Success Deiss, Ryan, and Russ Henneberry. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2020.
16 Final exam Final exam


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10
Tüm 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Ö1
Ö2
Ö3

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=208372&lang=tr&curProgID=5727