| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Dersin kapsamı hakkında bilgilendirme
|
|
|
| 2 |
Üç boyutlu tasarımın temelleri hakkında ve perspektif hakkında teorik bilgiledirme ve 3D S Max arayüz tanıtımı
|
|
|
| 3 |
Main Toolbar ve temel fonksiyonların tanıtımı ve uygulamaları, temel primitif parametrik geometrik formları tanımak ve imkânlarını anlamak Compound Objects, Extended Primitives.
|
|
|
| 4 |
2D çizimin temelleri, Edit Spline, Extrude Segments mantığı, Outline, Curve ( Eğriler ) ile çizim yapmak ve sayısal girdilerle ölçekli çizim yapmayı anlamak.
|
|
|
| 5 |
Snaps, Coordinate Sistemleri, İmport, Export, Edit Mesh Proboolean, Soft Selection, Hizalama gereçleri, Mirror
|
|
|
| 6 |
Sınav.
|
|
|
| 7 |
Mesh Modelling, Smoothin group, Attach, Detach. Set & Selecet ID mantığı, Array, İnstance copy mantığı,
|
|
|
| 8 |
Modifier List: Bend Noise Shell, Twist FFD2x2x2, FFD3x3x3, FFD4x4x4 FFD Box, Group Yapmak, Name and Selection
|
|
|
| 9 |
Modifier List: Bevel Profile, Lathe, Taper Symmetry
|
|
|
| 10 |
Poly Modelling ve Layers Mantığı İsimlendirme katmanları aktif etme ya da devre dışı bırakma Freeze Un Freeze Anlamak
|
|
|
| 11 |
Physical Camera ayarlarının mantığı, Max satandard Lights, Gölgeleme, Material Editor Penceresi, ID üzerinden Multi/Sub-Object kaplama editörü
|
|
|
| 12 |
Modifier List: Cloth ile 3 boyutlu kompozisyon uygulama ile 3D S Max Render ile görselleme ayarları ve Krom Efekti uygulaması
|
|
|
| 13 |
3D S Max Render ile görselleşme ayarları, Çevresel yansımalar geçirgenlik şeffaflık bilgisi Cam yapımı, bump özelliği ve Render Görsel dosyası oluşturulması uygulamaları
|
|
|
| 14 |
Final Sınavı.
|
|
|