Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Görsel İletişim Tasarımı
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Ders kapsamında öğrencilere günümüz tüketim toplumunda büyük bir paya sahip olan reklamcılık ile ilişkili temel kavramlar aktarılarak reklamın amaçlarının, işlevlerinin, türlerinin neler olduğu hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanarak reklamcılık alanındaki yeni yaklaşımların neler olduğu ve reklam kampanyaları gibi tüm konu başlıkları güncel örnekler üzerinden ele alınarak öğrencilerin bu konuları kendi alanlarıyla ilişkilendirmeleri sağlanacaktır
|
Dersin İçeriği
|
Reklam ve reklamcılık ile ilişkili kavramlar, reklamcılığın tarihsel gelişimi, reklamın işleyiş süreci ve reklam ile ilişkili modeller, reklam türleri ve ortamları, reklam kampanyaları, reklamcılıktaki yeni eğilimler konuları detaylı olarak ele alınarak örnekler üzerinden incelenecektir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Doç.Dr. Ceyda Deneçli
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
*Konu ile ilgili akademik makaleler *Ders notları * Yıldız,Ö.E. (2015). Reklam ve İkna. İstanbul: Krtier Yayınevi * Tungate, M. (208) Reklamcılığın Global Tarihi. Mediacat kitapları.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%20
|
|
Alan Bilgisi
|
%80
|
|
|