Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Görsel İletişim Tasarımı
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Ders kapsamında öğrencilerin teknolojideki gelişmelerle birlikte ortaya çıkan yeni medya ortamlarının reklamcılık açısından ne gibi değişimler ve yenilikler meydana getirdiği hakkında bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır. Öğrencilerin reklamcılıktaki bu yeni medya reklam ortamlarının özelliklerini kavrayarak tasarımlarını bu doğrultuda nasıl uyarlayacaklarını kavramaları sağlanacaktır.
|
Dersin İçeriği
|
İnternetin gelişimi, yeni medya kavramı, yeni medyada reklamcılık kavramları detaylı bir şekilde açıklanarak sosyal medya reklamları, oyuniçi reklamlar, mobil reklamlar vb. yeni medya reklam türleri reklam örnekleri üzerinden incelenecektir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Doç.Dr. Ceyda Deneçli
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Yeni Medya ve Reklam, Editör: Abdullah Özkan, Nilnur Tandağgüneş, Betül Onay Doğan Dijital Reklamcılık ve Gençlik, R. Gülay Öztürk. Beta Yayınevi Advertising 2.0, Tracy L.Tuten., Praeger.2008. Digital Advertising, Andrew McStay. Palgrave MacMillan. Advertising and New Media, Christina Spurgeon, Routkedge Teknoloji, İletişim, Yeni Medya ve Etik, Gözde Dedeoğlu, Sentez Yayıncılık Sosyal Medya Endüstrisi Sosyal Medya, Yeşim Güçdemir, Derin Yayınları, Tolga Kara, Beta Basım Yayım
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%20
|
|
Alan Bilgisi
|
%80
|
|
|