Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Dersin ve Programın kapsamı hakkında bilgilendirme.
|
|
|
2 |
Karakteri animasyona hazırlama, Karakter Rigging’e giriş
|
|
|
3 |
Rigging, Human IK / FK tanıtımı
|
|
|
4 |
Autodesk Maya Human IK ile karaktere Quick Rig uygulama ve skinning I
|
|
|
5 |
Autodesk Maya Human IK ile karaktere Quick Rig uygulama ve skinning II
|
|
|
6 |
Autodesk Maya Human IK ile karaktere Quick Rig uygulama sonrası karakteri Keyframe ve Pose to Pose animasyona hazırlama ve animasyonu.
|
|
|
7 |
Sınav / Ödev teslimi
|
|
|
8 |
Motion Capturing ile kaydedilmiş analog hareketleri karaktere aktarma
|
|
|
9 |
Motion Capturing ile kaydedilmiş analog hareketleri karaktere aktarma sonrası animasyonun ortaya çıkan farklılıkların Animation Layer tekniği ile düzeltilmesi
|
|
|
10 |
Karakterin Yüz ifadeleri için Blend Shape animasyonu
|
|
|
11 |
3B karaketer animasyonunun Camera Animasyonu ve yüz ifadeleri eklenerek rendering’e hazırlanması
|
|
|
12 |
Karakteri seçilen bir çevre içinde aydınlatılması ve Arnold Renderer ile rendering’in alınması
|
|
|
13 |
Video editing programı ile animasyonun ses efektleri ekleyerek sunuma hazırlanması
|
|
|
14 |
Sınav / Ödev teslimi
|
|
|