Week | Topics | Study Materials | Materials |
1 |
Marketing and Basic Concepts
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
2 |
Food and beverage companies, marketing analysis
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
3 |
Market, characteristics of food and beverage markets and food and beverage market shares
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
4 |
Target Audience, Purchasing Behavior Food and beverage business, selection and placement in the target market (Positioning)
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
5 |
Food and Beverage Market Opportunities, Food and Beverage businesses products and features
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
6 |
Pricing
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
7 |
Pricing
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
8 |
Midterm
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
9 |
Pricing strategies
Food and Beverage Product Development
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
10 |
Distribution of food and beverage establishments
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
11 |
Food and beverage business promotions
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
12 |
Marketing mix in food and beverage businesses (4p,4c, 7p, 7c and 7e)
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
13 |
Food and beverage business marketing planning, International food & beverage marketing – Student presentations
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
14 |
Food and beverage businesses marketing policy – ??Student Presentations
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
15 |
General overview
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|