| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Pazarlama ve Temel Kavramlar
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 2 |
Yiyecek içecek firmaları, pazarlama analizleri
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 3 |
Pazar, Yiyecek içecek pazarlarının özellikleri ve yiyecek içecek pazar payları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 4 |
Hedef Kitle, Satın Alma Davranışı Hedef pazarda yiyecek içecek işleri, seçim ve yerleştirme (Konumlandırma)
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 5 |
Yiyecek İçecek Pazar Fırsatları, Yiyecek içecek işletmeleri ürünleri ve özellikleri
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 6 |
Fiyatlandırma
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 7 |
Fiyatlandırma
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 8 |
Ara sınav
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 9 |
Fiyatlandırma stratejileri
Yiyecek İçecek Ürün Geliştirme
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 10 |
Yiyecek içecek işletmeleri dağılımı
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 11 |
Yiyecek içecek işletmeleri promosyonları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 12 |
Yiyecek içecek işletmelerinde pazarlama karması (4p,4c, 7p, 7c ve 7e)
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 13 |
Yiyecek içecek işleri pazarlama planlama, Uluslararası yiyecek & içecek pazarlaması – Öğrenci sunumları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 14 |
Yiyecek içecek işletmeleri pazarlama politikası – Öğrenci Sunumları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
| 15 |
Genel tekrar
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|