Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Pazarlama ve Temel Kavramlar
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
2 |
Yiyecek içecek firmaları, pazarlama analizleri
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
3 |
Pazar, Yiyecek içecek pazarlarının özellikleri ve yiyecek içecek pazar payları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
4 |
Hedef Kitle, Satın Alma Davranışı Hedef pazarda yiyecek içecek işleri, seçim ve yerleştirme (Konumlandırma)
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
5 |
Yiyecek İçecek Pazar Fırsatları, Yiyecek içecek işletmeleri ürünleri ve özellikleri
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
6 |
Fiyatlandırma
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
7 |
Fiyatlandırma
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
8 |
Ara sınav
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
9 |
Fiyatlandırma stratejileri
Yiyecek İçecek Ürün Geliştirme
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
10 |
Yiyecek içecek işletmeleri dağılımı
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
11 |
Yiyecek içecek işletmeleri promosyonları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
12 |
Yiyecek içecek işletmelerinde pazarlama karması (4p,4c, 7p, 7c ve 7e)
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
13 |
Yiyecek içecek işleri pazarlama planlama, Uluslararası yiyecek & içecek pazarlaması – Öğrenci sunumları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
14 |
Yiyecek içecek işletmeleri pazarlama politikası – Öğrenci Sunumları
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|
15 |
Genel tekrar
|
|
Ulema, Şevki (2020). Yiyecek İçecek Pazarlaması, Detay Yayıncılık
Hacıoğlu, Necdet (2000). Turizm Pazarlaması, 7.Baskı. Nobel Yayın Dağıtım.
|