Dersin Dili
|
İngilizce
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Dış Ticaret (İngilizce)
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, öğrencilerin çağdaş pazarlama bağlamında pazarlama kavramlarını farklı şirket / ürün / pazar durumlarına uygulamak için gerekli olan dijital pazarlama tekniklerini ve araçlarını anlamalarını sağlamaktır. Buradan hareketle amaç, öğrencileri, dijital platformlardaki çalışmalarına girdi olarak pazarlama stratejileri konusundaki bilgilerini kullanmaya teşvik ederek, öğrencilerin öğrenmelerini artırmaktır. Öğrenciler dijital pazarlamayı bilfiil gözlemleyip yorumlayabilecek ve e-pazarlamanın yaygın olarak kullanılan uygulamalarını ve araçlarını tanıyabileceklerdir.
|
Dersin İçeriği
|
Dijital pazarlamada kullanılan araç ve teknikler öğrenilerek dijital pazarlama planlaması ve stratejisi yapmak.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Jülide Damadoğlu
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Sunumlar ve Web Yazılımları
|
|
Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. (2012), Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Prentice Hall: Italy, 5th Edition.
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%30
|
|
Alan Bilgisi
|
%70
|
|
|