Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
3ANE277Okçuluk2+2+066

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Antrenörlük Eğitimi
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı okçuluk temel eğitimin öğretilmesi.
Dersin İçeriği oku bir yay aracılığı ile belli bir teknikle hedefe gönderebilmek.
Dersin Yöntem ve Teknikleri
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Öğr.Gör. NÜKET YOLAÇ
Dersin Yardımcıları Arş.Gör. MURAT MADAN
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar

Ders Yapısı
Alan Bilgisi %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 2 28
Ara Sınavlar 1 1 1
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 1 30

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 güvenli bir ortamda,doğru malzemeleri kullanarak okçuluk tekniklerini öğrenir
2 dikkat ,odaklanma,konsatrasyon güçlendirebilir.
3 doğru nefes almayı.sabretmeyi ve sabırlı çalışmayı öğretir.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 güvenlik önlemleri
2 okçuluk araç ve gereçleri öğretilir
3 ilk yardımı öğretir.
4 okçuluk yarışma yönetmeliği ve kuralları
5 ısınma hareketlerini öğrenme
6 okçuluk temel hareketleri öğrenme
7 ok atışını doğru yapabilmek.
8 doğru teknikle ok atabilmek
9 18 m ok atışı
10 açık havada ok atışı
11 açık havada ok atışı
12 açık havada ok atışı
13 açık havada ok atışı
14 açık havada ok atışı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 P11 P12 P13 P14 P15 P16
Ö1 1 1 1 1 1 1 1
Ö2 2 2 2 2 2
Ö3 3 3 3 3 3 3 3

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=217135&curProgID=75&lang=tr