Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Bankacılık ve Sigortacılık
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu ders ile öğrencilerin pazarlamanın temel kavramları ile ilgili bilgi edinebilmeleri, pazarlama karmasını tanımaları ve pazarlama stratejilerini kavramaları amaçlanmıştır.
|
Dersin İçeriği
|
Pazarlamanın tanımı; kapsamı; gelişimi; modern pazarlama yönetimi, pazarlama yönetimi ve çevre ilişkisi; stratejik pazarlama ve pazarlamanın rolü; pazarlama karması
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Teorik ders anlatımı, ppt kullanımı, örnek olay çözümlemeleri, makale okuma, araştırma, soru-cevap, proje hazırlığı. vize konuları final sınavına dahildir.
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Dr. Öğretim Üyesi Esra İŞBİLEN DURU
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2008 Mehmet Karafakıoğlu, Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Literatür Yayınları, 2007 Ariely, Dan, (2020). Akıldışı Ama Öngörülebilir, Optimist Yayınları Gegez, Ercan. (2015). Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Beta Yayınları Mucuk, İsmet (2008). Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitabevi
|
|
LMS sistemine yüklenmekte, derste paylaşılmaktadır.
|
|
|
|
|
|
ödev, ara sınav, proje, final
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%80
|
|
Alan Bilgisi
|
%20
|
|
|