Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Dijital Oyun Tasarımı
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Öğretim Şekli
|
Yüz Yüze
|
Dersin Amacı
|
Oyun programlama dersinin amacı, öğrencilere oyun geliştirme sürecini anlamak ve bu alanda beceri kazanmak için gerekli temel bilgi ve becerileri kazandırmaktır.
|
Dersin İçeriği
|
In this course, students will gain basic knowledge of programming, create and manage game projects, draw game outlines, determine game project milestones, and monitor progress.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
1: Ders Anlatma, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma, 4: Alıştırma ve Uygulama, 5: Gösterme, 6: Yönlendirilmiş Uygulama,7: Çalışma Grubu 8: Beyin Fırtınası, 11: Laboratuvar/Atölye /Alan Uygulaması, 12: Kendi Kendine Çalışma, 13: Problem Çözme, 14: Proje Temelli Öğrenme
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Onat Korucu onatkorucu@gmail.com
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Haftalık uygulama örnekleri ve açıklamaları (web ortamı) Oyun motoruna ait sayfadaki doküman, video ve örnekler Jesse Schell - The Art of Game Design_ A Book of Lenses, Second Edition-A K Peters_CRC Press (2014) https://www.w3schools.com/cs/index.php
|
|
-
|
|