Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Medya ve İletişim
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı; öğrencilerin reklamcılıkla ilgili temel kavramları, mecraları, süreçleri, kurumları ve yeni eğilimleri tanıyarak bir reklam kampanyasını çeşitli basamaklarıyla rasyonel bir şekilde planlayabilme becerisini kazanmalarını sağlamaktır.
|
Dersin İçeriği
|
Ders, reklam teknikleri ve stratejisini temel anlam da tanıtmayı amaçlar. Reklamcılıktaki uzmanlaşma alanlarını ve uygulamalarını da incelemeyi hedefler.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım, tartışma, sunum, ödev
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Öğr.Gör. Elif Ünaldı www.gedik.edu.tr elif.unaldi@gedik.edu.tr
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Vardarlıer, Pelin (2021) Sosyal Medya Stratejisi, Nobel Akademik Yayıncılık Öcal, Derya &Polat, Hıdır (2020) Dijital Reklamcılık, Nobel Komisyon Dedeoğlu, Gözde (2016) Teknoloji, iletişim, Yeni Medya ve Etik, Sentez Yayıncılık Elden, Müge. Reklam ve Reklamcılık, İstanbul: Say Yayıncılık, 2009. Peltekoğlu, Filiz Balta. Kavram ve Kuramlarıyla Reklam, İstanbul: Beta Yayınları, 2010.
|
|
Teorik ders anlatımı, güncel olayları takip etme, karşılaştırma ve tartışma
|
|
https://ue.gedik.edu.tr/Account/LoginBefore
|
|
https://ue.gedik.edu.tr/Account/LoginBefore
|
|
anlatim, tartisma, sinav
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%40
|
|
Alan Bilgisi
|
%60
|
|
|