| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Dönem planının açıklanması.
Tasarım, grafik tasarım ve görsel iletişim tasarımı kavramları.
|
|
|
| 2 |
Reklam Grafigi tasarımında çeşitli alanlarda üretilmiş projelerden bahsetme. Proje dersinin önemini öğrenciye aktarma. Ulusal ve uluslararası örnekler göstererek ilham almalarını sağlamak .
|
|
|
| 3 |
Adimizdan yola çıkarak kişisel logomuzu (amblem ve tipografinin birlikte uyumlu bir sekilde kullanılması) yapmak. Kartvizit, antetli kagıt ve zarf, web sayfası tasarımı yapmak.
|
|
|
| 4 |
Kişisel kurum kimliği çalışmalarına devam etmek.
|
|
|
| 5 |
Var olan konuya devam ederken daha geniş kapsamlı bir kurum kimliği konusunu vermek.
|
|
|
| 6 |
Kurum kimliği konusuna devam etmek.
|
|
|
| 7 |
Kurum kimliği konusuna devam etmek.
|
|
|
| 8 |
Ara Sınav
|
|
|
| 9 |
Marka Yaratmada Güncel Tasarım Eğilimlerine Örneklerin Gösterimi: Pentagram, Landor, P.Scher, S.Sagmeister, B. Mau gibi tasarımcıların son yıllardaki tasarımlarından örnekler – örnek olay inceleme. Markanın hikayesi/mesajı ve Logo Tasarımına Yönelik Eskiz Çalışılması.
|
|
|
| 10 |
Marka kimliğini oluşturan diğer elemanların tanıtılması, örneklendirilmesi
|
|
|
| 11 |
Markaya ait yatay ve dikey layout tasarımlarının tanımlanması ve örneklendirilmesi (grid sistemleri-görsel kodlamalar-tipografi) Tasarım çalışmaları.
|
|
|
| 12 |
Yaratılan kurum kimliğin reklam çalışmalarına başlamak.
|
|
|
| 13 |
Yapılan eskizleri incelemek
|
|
|
| 14 |
Final
|
|
|