Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Türkçemiz, Dil ve Toplum, Diksiyon ve Ses
Ses-Solunum
|
|
|
2 |
Fonetik, Artikülasyon ve Boğumlama
|
Önceki hafta anlatılan 'yönetici duruş'ta olması gereken yetkinliklere farkındalık geliştirmesi için; SWOT analizi yapması istenir.
|
|
3 |
Vurgu ve Tonlama
|
Dağıtılan tekerleme çalışmalarını yapmalıdır.
|
|
4 |
Diksiyon Kuralları, Konuşma Hızı, Dinleme
|
Derste verilen okuma alıştırmalarını yaparak, öğrenci kendi konuşma hızını tespit etmeli; bir nefeste kaç kelime konuşabildiğini not almalıdır.
|
|
5 |
Hitabet ve İletişim
|
Öğretilmiş dört uygulamadan kendisine en uygun olan ile diyafram nefes alıştırmaları yapmalıdır.
|
|
6 |
Etkili İletişim Türleri, Mesaj Türleri
|
İzlenecek video: youtube/ Eray Özden Akça- Pipetle basit ve etkili ses geliştirme egzersizi -6
|
|
7 |
Zor İnsanlarla İletişim Kurabilme Becerisi, Beden Dili
|
Senaryo Çalışması: Yolcu ve kabin memuru olarak gruplara ayrılmış öğrenciler, kendi senaryolarına hazır bir şekilde mock upta uygulama dersine hazır gelecektir.
|
|
8 |
Pozitif ve negatif geribildirim
|
Geri bildirim alma ve vermenin önemini, briefing ve debrifing açısından düşünerek geleceklerdir.
|
|
9 |
Dijital İletişim, CV Hazırlama
|
Öğrenci, firmaya gönderim yapacak gibi kendi önyazı ve özgeçmişini hazırlayıp dersin sorumlusuna mail atacak, derste bunun üzerinden geri bildirim alacaktır.
|
|
10 |
Mülakat Süreci
|
Mülakatta sorulabilecek sorulara hazır, üzerine düşünmüş, kendi SWOT analizini yapmış olarak gelecektir.
|
|
11 |
Havacılıkta etkili anons uygulamaları ve DEMO
|
Dağıtılan tekerlemelere, anonslara hazırlanmış olarak gelecektir, derste DEMO uygulaması da gösterilecektir.
|
|
13 |
Öğrenci sunumları
|
|
|
14 |
Öğrenci sunumları
|
|
|