| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Sivil havacılığın tarihçesi ve kabin memurluğuna giriş
|
|
Türk Hava Yolları, Personelin Bir Günü (Belgesel)
|
| 2 |
Kabin memurluğunun avantaj ve dezavantajları. Havaalanı ve uçağın iç kısımları (galley, kokpit, lavabo, vs.)
|
|
Reader's Digest, What you should .... series.
|
| 3 |
Uçuş aşamaları (uçuş öncesi, kalkış, düz uçuş, alçalma ve iniş) ve her bir aşamada karşılaşılabilecek problemler ve yolcuların uyması gereken kurallar.
|
|
|
| 4 |
Uçuş öncesi briefing, kokpit ve kabin ekibiyle tanışma, kendini tanıtma. Kalkış öncesi uçağın ve emniyet ekipmanının kontrolü.
|
|
|
| 5 |
Yolcu karşılama, problemli/hasta yolcuyu tespit etme, ihtiyacı olan yolculara yardım etme. Rol çalışması.
|
|
|
| 6 |
Manifesto ve kabin kontrolü, kalkış öncesi emniyet demonstrasyonu.
|
|
|
| 7 |
Uçuş kartı incelemesi.
Teklifte bulunma, tercih sorma, özür dileme.
Rol çalışması.
|
|
|
| 8 |
Ara sınav
|
|
|
| 9 |
Düz uçuş. Yiyecek içecek servisi, duty-free satış
|
|
|
| 10 |
Yiyecek ve içecekler. Menü çalışması. Özel yemekler. Rol çalışması
|
|
|
| 11 |
Öğrenci sunumları
|
|
|
| 12 |
Öğrenci sunumları.
|
|
|
| 13 |
Alçalma ve iniş hazırlıkları. Yolcuların alçalma ve iniş öncesi ve esnasındaki kurallara uymasını sağlama ve iniş anonsu. Yolcuları uğurlama.
|
|
|
| 14 |
Rötar ve iptaller. Boarding'den sonra ortaya çıkan rötar ve iptallerde yolcu iletişimi. Rol çalışması
|
|
|