Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Aşçılık
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Yiyecek içecek işletmelerinde hizmet pazarlamasına yönelik stratejilerin uygulanabilirliğini kavramak, sektör dinamiklerine uygun yaratıcı çözümler geliştirebilmek, sürdürülebilir pazarlama yaklaşımlarını benimsemek.
|
Dersin İçeriği
|
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım, Soru- cevap, Örnek Olay İncelemesi
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Öğr.Gör. Tuğçe CEBECİ
|
Dersi Verenler
|
Yok
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Ders Kitabı, Referanslar ve/veya Diğer Kaynaklar: Sökmen, Alptekin (2010) Yiyecekİçecek Hizmetleri Yönetimi ve İşletmeciliği, Detay Yayıncılık, Ankara 24 Değerlendirme Pazarlama İlkeler Prof. Dr. İrfan SÜER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%20
|
|
Alan Bilgisi
|
%80
|
|
|