Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Ön Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Bankacılık ve Sigortacılık
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, öğrencilere müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramlarını, stratejilerini ve bankacılık sektöründe müşteri memnuniyeti sağlamadaki rolünü öğretmek ve etkin CRM uygulamaları geliştirmelerini sağlamaktır.
|
Dersin İçeriği
|
Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin temel kavramları, stratejileri ve bankacılık sektöründe müşteri odaklı yaklaşımların uygulanması.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım, soru-cevap, örnek olay
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Dr. Öğretim Üyesi ESRA İŞBİLEN DURU
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Kişilerarası İletişim, Peter Hartley ,2010 Tutum Algı İletişim, Metin İnceoğlu, 1993 İletişimin ABC’si, Ünsal Oskay, 2001
|
|
sınıfta ve uzaktan eğitim sisteminde paylaşılacaktır.
|
|
|
|
|
|
anlatim, tartisma, sinav
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%50
|
|
Alan Bilgisi
|
%50
|
|
|