Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Engellilik, engelliliğin nedenleri
Özel eğitimde ilkeler
Dünya' da ve Türkiye' de özel eğitim hizmetleri
|
|
Özer, D. (2020). Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Beden Eğitimi ve Spor. Nobel Yayıncılık. Ankara.
|
2 |
Kaynaştırma eğitimini tanımak
Temel kavramlar
Tarihçe ve ilkeler
|
|
Sucuoglu, B., & Kargin, T. (2006). Ilkogretimde kaynastirma uygulamalari yaklasimlar yontemler teknikler. Istanbul: Morpa Yayincilik.
|
3 |
Kaynaştırma eğitimi alan çocuğun gelişimsel gereksinimleri
|
|
|
4 |
Farklı yetersizlik ve yetenek gruplarının özellikleri
|
|
|
5 |
Farklı yetersizlik ve yetenek gruplarının özellikleri
|
|
|
6 |
Kaynaştırmada fiziksel aktivite ve sporla ilgili kullanılan öğretim yöntemleri
|
|
|
7 |
Öğretimin bireyselleştirilmesi
|
|
|
8 |
ara sınav
|
|
|
9 |
Kaynaştırma eğitimi alan bedensel yetersizliği olan çocuklarda fiziksel aktivite ve spor
|
|
|
10 |
Kaynaştırma eğitimi alan işitme yetersizliği, görme yetersizliği olan çocuklarda fiziksel aktivite ve spor
|
|
|
11 |
Kaynaştırma eğitimi alan dikkat eksikliği, hiperaktivite bozukluğu olan çocuklarda fiziksel aktivite ve spor
|
|
|
12 |
Kaynaştırmada farklı gruplara yönelik beden eğitimi yaklaşımları ve öğretim stratejileri
|
|
|
13 |
Kaynaştırmada beden eğitimi dersi sınıf yönetiminde etkili stratejiler ve davranış yönetimi
|
|
|
14 |
Kaynaştırmada beden eğitimi dersi sınıf yönetiminde etkili stratejiler ve davranış yönetimi
|
|
|
15 |
Uygulama
|
|
|
16 |
Final
|
|
|