Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
Spor becerilerinin öğrenilmesinin temel doğasını, hareket öğrenim ve stratejisini , beceri analiz, öğrenme ve öğretim durumlarını, becerilerin öğrenim ve performansında kişisel farklılıkları anlama değerlendirme.
|
Dersin İçeriği
|
Beden Eğitimi ve Spor becerilerinin öğrenme ve öğretim prose sinin nöro-anatomik ve psiko-fizyolojık temelleriyle öğrenilmesi, korunması ve unutulmasını etkileyen faktörleri inceleyen bir derstir.
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Dr. Öğretim Üyesi Merve Bal
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Dynamics of Skill Acquisition. A Constraints-Led Approach. Davids, K./Buttob, C./Bennett, S. Human Kinetics, Boston, 2008. Motor Control and Learning.. A Behavioral Emphasis. R.A. Schmidt/ T. D. Lee, Human Kinetics Boston, 2005 Motor Learning. Applied to Skill Acquisition in Sport, Marilyn Colby, American Press, Boston,Massachusetts, 2001. Motor Learning. Concept and Application Richard A. Magill, McGraw-hill Companies, Boston 1997. Teaching Motor Skills (Tercüme: Dr. Hasan Kasap,1992) Bryant, J. Cratty, Prentice-Hall Englewood Cliffs, New Jersey 1973.
|
|
Örgün Eğitim
|
|
Sayın Metin, Hareket ve Beceri Öğretimi, Spor Yayınevi
|
|
|
|
Sınıf içi aktivasyon, kısa sınav, Çoktan Seçmeli Test.
|
|