Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Spor Yöneticiliği
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Zorunlu
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, öğrencilerin davranışsal, bilişsel ve duygulanım yaklaşımları üzerinden tüketici davranışlarını anlamalarını hedefler.
|
Dersin İçeriği
|
Pazarlamada tüketici davranışlarının rolü, tüketici pazarlama ilişkileri, pazarlama etkinliği açısından tüketici davranışları, tüketici davranışlarının temelleri ve etkileyen faktörler, satınalma kararında tüketici davranışları, tüketici davranış araştırması bu dersin temel konularını oluşturmaktadır
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Arş.Gör. Şeval Kayğusuz
|
Dersi Verenler
|
Dr. Öğretim Üyesi NİLAY UTLU
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
Koç, E. (2012). Değerler, yaşam biçimleri ve kültür. In Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: Global ve yerel yaklaşım. İstanbul: Seçkin. Kılınç, O. E., & Yavuz, Ö. (2016). “Nöro Pazarlama”ya Giriş. İstanbul: Ortak İleişim. Koç, E. (2012). Motivasyon ve İlgilenim. In Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: Global ve yerel yaklaşım. İstanbul: Seçkin
|
|
|
|
|
|
|
|
ara sınav %40 yarıyıl sonu sınavı %60
|
Ders Yapısı
Sosyal Bilimler
|
%30
|
|
Alan Bilgisi
|
%70
|
|
|