Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
7BEÖ461Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Eylem Araştırması2+0+024

Dersin Detayları
Dersin Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı Beden Eğitimi ve Spor öğretiminde eylem araştırması bilgisi ve uygulaması
Dersin İçeriği Eylem araştırmasının genel özellikleri ve kuramsal temelleri, beden eğitiminde eylem araştırmasının yeri ve önemi, eylem araştırmasının öğretmenlerin mesleki gelişimlerindeki yeri, eylem araştırmasında planlama süreci, eylem araştırmasında uygulama süreci, eylem araştırmasında yansıma süreci, öğretmen adaylarının bir eylem araştırması planı hazırlaması.
Dersin Yöntem ve Teknikleri
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Dr. Öğretim Üyesi Damla AYDUĞ
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar x

Ders Yapısı
Eğitim Bilimleri %100

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ç. Süresi 16 5 80
Ara Sınavlar 1 2 2
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 2 2
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 4 112

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Eylem araştırmasının özelliklerini bilir.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 Eylem araştırmasının genel özellikleri ve kuramsal temelleri
2 Eylem araştırmasının genel özellikleri ve kuramsal temelleri
3 beden eğitiminde eylem araştırmasının yeri ve önemi
4 beden eğitiminde eylem araştırmasının yeri ve önemi
5 Eylem araştırmasının öğretmenlerin mesleki gelişimlerindeki yeri
6 Eylem araştırmasının öğretmenlerin mesleki gelişimlerindeki yeri
7 Eylem araştırmasında planlama süreci
8 Eylem araştırmasında planlama süreci
9 Eylem araştırmasında uygulama süreci
10 Eylem araştırmasında uygulama süreci
11 Eylem araştırmasında yansıma süreci
12 Eylem araştırmasında yansıma süreci
13 Öğretmen adaylarının bir eylem araştırması planı hazırlaması.
14 Öğretmen adaylarının bir eylem araştırması planı hazırlaması.


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10
Tüm 1 1 3 1 1 5 1 1 1 1
Ö1 1 1 3 1 1 5 1 1 1 1

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.gedik.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=93698&curProgID=61&lang=tr