Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Tanışma, dersin önem ve amacının tartışılması
|
|
|
2 |
Bireyselleştirme kavramı ve eğitimdeki önemi
|
|
|
3 |
Gelişim alanları ve bireysel farklılıklar
|
|
|
4 |
Gelişim alanlarının örüntülenmesi ve bireysel farklılıklar
|
|
|
5 |
Eğitimde değerlendirmenin önemi ve süreç odaklı değerlendirme
|
|
|
6 |
Eğitimde değerlendirmenin önemi ve süreç odaklı değerlendirme
|
|
|
7 |
Süreç değerlendirmede kısa ve uzun dönemlik hedefler
|
|
|
8 |
Ara Sınav
|
|
|
9 |
Gelişim Hedeflerine ilişkin davranış kazanımları ve süreç ilişkisi
|
|
|
10 |
Gelişim Hedeflerine ilişkin davranış kazanımları ve süreç ilişkisi
|
|
|
11 |
Bireysel eğitim uygulama yaklaşımları ve kısmi kaynaştırma
|
|
|
12 |
Katılım yöntemi uygulamasının sınıf ortamlarında eğitimin bireyselleşmesine katkıları
|
|
|
13 |
Öz ve akran değerlendirme uygulamalarının eğitimin bireyselleşmesine katkıları
|
|
|
14 |
Eşli, küçük grup, büyük grup öğretim yöntem uygulamalarının çeşitlendirilmesi
|
|
|