|
|
1.Yarıyıl Ders Planı
|
|
|
|
|
|
|
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
T+U+L
|
Zorunlu/Seçmeli
|
AKTS
|
Grup Kodu
|
Grup Ders Adedi
|
|
BLP101
|
Bilgisayar Donanımı
|
2+2+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP103
|
Programlama Temelleri
|
2+2+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP105
|
Grafik ve Animasyon
|
2+2+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP107
|
Web Teknolojileri
|
2+2+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
MAT100
|
Genel Matematik
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
|
|
|
Toplam AKTS
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Yarıyıl Ders Planı
|
|
|
|
|
|
|
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
T+U+L
|
Zorunlu/Seçmeli
|
AKTS
|
Grup Kodu
|
Grup Ders Adedi
|
|
BLP108
|
Web Programlama
|
2+2+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP110
|
İşletim Sistemleri
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP112
|
Bilgisayar Ağları
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP114
|
Yapay Zeka
|
3+0+0
|
Zorunlu
|
6
|
|
|
|
BLP116
|
Mikrobilgisayar Sistemleri
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
4
|
|
|
|
ISS102
|
İş Sağlığı ve Güvenliği
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
|
|
|
|
Toplam AKTS
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Yarıyıl Ders Planı
|
|
|
|
|
|
|
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
T+U+L
|
Zorunlu/Seçmeli
|
AKTS
|
Grup Kodu
|
Grup Ders Adedi
|
|
AIT201
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi - I
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
|
ENG201
|
İngilizce - I
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
|
TRD201
|
Türk Dili - I
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
 [G] |
3.YY
|
Mesleki Seçmeli Ders (2 Adet )
|
-
|
Seçmeli
|
10
|
|
2
|
 [G] |
3.YY II
|
Mesleki Uygulama Seçmelisi ( 3 Adet )
|
-
|
Seçmeli
|
15
|
|
3
|
|
|
|
|
Toplam AKTS
|
31
|
|
|
|
Gruplu Dersleri Göster
|
Gruplu Dersler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Yarıyıl Ders Planı
|
|
|
|
|
|
|
Ders Kodu
|
Ders Adı
|
T+U+L
|
Zorunlu/Seçmeli
|
AKTS
|
Grup Kodu
|
Grup Ders Adedi
|
|
AIT202
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi - II
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
|
BLP200
|
İşletmede Mesleki Eğitim
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
23
|
|
|
|
ENG202
|
İngilizce - II
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
|
TRD202
|
Türk Dili - II
|
2+0+0
|
Zorunlu
|
2
|
|
|
|
|
|
|
Toplam AKTS
|
29
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seçmeli Dersleri Göster
|
SEÇMELİ DERSLER HAVUZU
|
|
|
|
|
|